Vesti

Benefiti za ljubimce mogu povećati zadovoljstvo zaposlenih – svih generacija!

16.06.2025. 12:15

Zaposleni traže ponude pogodnosti koje dotiču svaki aspekt njihovog života van posla, a to uključuje i njihove ljubimce. 48% zaposlenih generacije Z vidi svoje kućne ljubimce kao svoju decu, prema istraživanju Talker Research i veterinarske kompanije Vetster, a 13% milenijalaca ih vidi kao braću i sestre. Među starijim generacijama, 37% generacije X i 39% bejbi bumera vidi svoje ljubimce kao sisteme podrške.

Piše: Pet magazine

Međutim, 98% svih uzrasta se slaže da ljubimci čine njihov život boljim i žele pomoć u brizi o njima. “Krajnji izazov sa kojim se suočavaju HR lideri je kako stvoriti nešto što je prilagođeno i vredno svakom zaposlenom, a da pritom nemaju nešto što je toliko raznoliko ili skupo da je teško upravljati”, kaže Seris Gudal, operativna direktorka u Vetster-u. “Zajednička nit su kućni ljubimci.” Briga o kućnim ljubimcima može biti skupa, ali vlasnici su više nego spremni da plate cenu bilo kojim potrebnim sredstvima. Prema Vetsteru, generacija X bi rado potrošila u proseku skoro 6.000 dolara da bi spasila život svog ljubimca, a generacija Z je odmah iza nje sa prosekom od 5.957,90 dolara. Starije generacije najverovatnije imaju novac pri ruci, ali 43% generacije Z bi tražilo novac od porodice i prijatelja.

Čak i kada su ljubimci potpuno zdravi, vlasnici troše preko 200 dolara mesečno na potrepštine kao što su hrana, poslastice, dodatna oprema i smeštaj. Mnogi od ovih troškova su povećani povratkom u kancelarije, a ispitanici kažu da bi uštedeli do 215 dolara ostajući kod kuće. Da bi se ta žrtva isplatila, žele bolje beneficije vezane za kućne ljubimce od svog poslodavca.

“Odnos ljudi prema poslu se fundamentalno promenio, pa kako da nekoga zadržite angažovanim? Kako da ih učinite da se osećaju vrednovanim? Kako da ih vidite kao celovite osobe?”, kaže Gudol. “Postoji širok spektar potreba, a poslodavci imaju priliku da im kažu da postoji nešto što mogu da urade da pomognu, i to ne mora biti skupo da bi to bilo moguće.”

Vetster sarađuje sa organizacijama kao dodatna opcija beneficija za vlasnike ljubimaca koji traže sveobuhvatniju podršku. Platforma, koja se može preuzeti kao aplikacija na telefone zaposlenih, ima premijum opciju pretplate koja svojim korisnicima omogućava pristup neograničenim lokalnim veterinarskim pregledima, ćaskanju uživo 24/7 sa stručnjakom i usluzi lekova na recept. Ali nema svaka kompanija budžet ili propusni opseg za tu opciju, zbog čega Vetster takođe nudi modele sa popustom gde organizacije pokrivaju troškove razgovora uživo, ali zaposleni plaćaju iz svog džepa za preglede.