Jedna od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla, održaće se četvrtu godinu zaredom u Beogradu 23. septembra (nedelja) na Novom Beogradu.
Izvor: Running Serbia; Foto: Pavle Kaplanec, Jelena COE i Alex Dmitrović
U nedelju, 23. septembra u podne, na Novom Beogradu najbrže prijavljenih 1.000 trkača započeće najšareniju urbanu trku pod nazivom Color RUNNING powered by Tikkurila u čistoj color RUNNING beloj majici, a volonteri će ih po svakom pređenom kilometru kroz blokove zasipati najveselijim bojama tako da će peti kilometar završiti obojeni od glave do pete.
Start i cilj trke sa pratećim programskim aktivnostima koje je pripremio organizator trke, partneri i prijatelji trke, nalaziće se ispred Immo Outlet centra.
Trče i psi
Trka je još jednom otvorena i za sve one koji žele da trče sa svojim ljubimcem! Svaka prijavljena kuca dobiće svoj startni paket u kome će se nalaziti startni broj, magazin „Pas“ i „Pedigree“ okrepa za osveženje posle trke. Brend „Pedigree“ obebedio je i nagrade za najbrže vlasnike i njihove ljubimce!
Dečja trka
Istog dana sa početkom u pola deset održaće se i dečje izdanje trke s bojama. Nakon zagrevanja Urban Fitness Hangar tima prvo će trčati trku na 200m najmađi prijavljeni trkači, deca do šest godina, a odmah posle njih trku dugu 500m trčaće mališani od predškolskog uzrasta do 10 godina. Pri svakih 100 pređenih metara volonteri će ih posipati bojama.
Festival Holi
Trka s bojama color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. To znači da je namenjena rekreativcima i svima koji bi da probaju nešto drugačije. Boje koje se koriste su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem vodom. Ko može da lagano trči ili pešači 30 minuta, uspešno će završiti i ovu trku.
Foto-stanica
Novinu predstavlja i prva foto-stanica na stazi! Po ugledu na međunarodne trke i prateći najbolje prakse trkači će na trećem kilometru imati priliku da protrče kroz Vip foto kapiju, a tim fotografa će zabeležiti najveseliji trkački momenat svakog trkača.
Volonteri
Kao i svake godine ova vesela sportska manifestacija ne bi bila moguća bez pomoći mnogobrojnih vrednih volontera koji će, pre svega, učesnike posipati bojama na svakom pređenom kilometru, ali i deliti medalje svima onima koji budu protrčali kroz ciljnu kapiju i tako uspešno pretrčali najsrećnijih pet kilometara na svetu.
Medalje i nagrade
Svaki mali i veliki trkač koji uspešno obojen završi trku dobiće medalju, a troje najbržih dobiće vredne nagrade koje su pripremili partneri trke među kojima su i ove godine „Frutabela“ i brend „Reebok“. Zlatni sponzor trke, brend „Tikkurila“, nagradiće osim pobednika u svim kategorijama i najmlađeg, najstarijeg i najveselijeg takmičara.
Muzika i osveženje
Za najluđi color party u gradu pobrinuće se DJ koji će biti zadužen za dobru atmosferu i zabavu posle trke uz poznatu trkačku okrepu – vrhunsko bezalkoholno pivo Heineken® 0.0 sa duplo manje kalorija u odnosu na klasično pivo, sa manje šećera i nula odsto alkohola.
Kotizacija
Visina kotizacije iznosi 1.500 dinara za uplate do 14. septembra. Visina kotizacije za dečiju trku iznosi 850 dinara za uplate do 14. septembra. Ukoliko se prijavite i/ili uplatite kotizaciju nakon 14. septembra nećete dobiti majicu u startnom paketu ali će vaše učešće biti zagarantovano. Kotizaciju za trku moguće je uplatiti isključivo preko računa organizatora trke AK RUNNING broj br: 170-0030016763001-26. Svrha uplate: Kotizacija za učešće u trci Color RUNNING 2018 za IME_PREZIME. Preuzimanje startnih paketa biće moguće u petak 21. septembra i subotu 22. septembra od 10 do 19 sati u DKC Majdan (Kozjačka 3-5).
Podrška i sponzori
Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je AK RUNNING. Podrška I koorganizator trke je Savez za rekreaciju i fitnes Beograda. Partneri trke su Gradska opština Novi Beograd, Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda i DKC Majdan. Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Vip, Frutabela, brend Heineken, Pedigree, brend Reebok, Immo Outlet centar, Aqua viva, Urban Fitnes Hangari, Gudmark group, magazine Pas i drugi. Medijski partner: Play radio. Izvršna produkcija: Marsh creative production.