Prema novom istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu Nitono u Hirošimi, gledanje fotografija na kojima su slatke životinje poboljšava koncentraciju, raspoloženje i produktivnost na poslu.
Izvor: Klix.ba, B92.net/ljubimci; Foto: Shutterstock
Rezultati istraživanja pokazali su da su učesnici bili bolje fokusirani na posao nakon što im je pokazano nekoliko fotografija na kojima su simpatične životinje. Veruje se da je bolji fokus uzrokovan emocijama koje se pojave nakon što učesnici vide simpatične fotografije.
Kako se navodi u istraživanju, ljudi pozitivno reaguju i na fotografije na kojima su bebe životinja sa velikim očima i “bejbi” pogledom.
Dokazano je da ljudi “padaju” na bebe i sve što liči na njih. Ovaj efekat opisuju kao “bejbi shemu”, a veruje se da u ljudima pokreće osećaj zadovoljstva, sreće i da im izvlači osmeh na lice.
Tim naučnika je svoje učesnike podelio u tri grupe, te su im dali zadatke koje su obavljali pre i nakon što vide fotografije. Jedna grupa je gledala fotografije životinja, druga hrane, a treća različitih objekata. Najbolje rezultate su imali oni koji su gledali fotografije životinja.